Чого не можна робити, коли обираєш ведучого

Чого не можна робити, коли обираєш ведучого

Дуууже хороший професійний ведучий може врятувати весілля, а початківець – знищити. Дуже важливо не помилитися, дуже важливо знати хто Вам потрібен, для яких гостей, для якої шоу програми. Багато організаторів звертають увагу на основне: досвід, зовнішність, темперамент, сарафанне радіо, мова та харизма. Але іноді деякі деталі набагато більше говорять про кандидата, ніж Ви собі уявляєте.

 Супер, він те що треба! Бронюю не думаючи

Сама поширена і погана помилка при виборі тамади-ведучого – особиста симпатія та власна інтуїція. Далеко не факт, що приємна і симпатична людина, котра так і світиться, буде майстром своєї справи. Можливо, Вас просто зачарували. Зустрічайте по одягу, а проводжайте по розуму та професіоналізму. Крім зовнішності і манери триматися – є маса інших деталей, які необхідно враховувати. Треба обов’язково уточнювати всі деталі проведення весілля. Як він буде виходити з тих чи інших моментів? 

Чого не можна робити, коли обираєш ведучого

Все – топОрне, а я – крутелик!

Якщо ведучий висміює і принижує своїх конкурентів, то біжіть від нього. Перед Вами невпевнене в собі тєло, яке самостверджується за чужий рахунок. Такий ведучий позбавлений скромності й почуття такту. Швидше за все, така людина, любить критикувати не тільки колег по цеху, а й усіх навколо. Якщо його щось не влаштує в співпраці з Вами, то він буде складати про це легенди.

Зазвичай такі ведучі часто себе хвалять. Люблять «набити ціну» говорячи про те, що у них величезні черги клієнтів. Вважають, що вони краще за всіх знають, як потрібно організувати захід. Нав’язують свою думку. Всі ці ознаки говорять про відсутність професіоналізму та складний характер.

 Майстер заготовок

Більшість ведучих використовують на різних весіллях одні й ті ж розваги та конкурси. І все б нічого, якби не гості, які гастролюють по весіллях і знемагають від одноманітності. Запитуйте Вашого кандидата про авторські винаходи. Мають бути авторські роботи, смішний інтерактив, відео конкурси, командні завдання… 

Фатальна рекомендація (я ж вам кажу, він гуру своєї справи…)

Часто ведучого обирають за рекомендацією. Правда такий прийом не завжди працює. Смаки у людей різні, як і вимоги. Уявлення про «крутого» ведучого не завжди можуть співпадати з Вашими очікуваннями. З цієї причини ніколи не покладайтеся на випадкові відгуки в інтернеті. Краще один раз побачити, ніж сто разів почути. А на цей випадок завжди є відео.

Чого не можна робити, коли обираєш ведучого

 Відео обман

Кожен професійний ведучий має відео з проведених заходів. Якщо це звичайний ролик під музику з кліпової нарізкою, то він повинен насторожити. Відео вам повинно розповісти не тільки про зовнішній вигляд, але й про манеру ведення. Вимагайте повний відео звіт. Тільки так Ви зможете скласти об’єктивне враження.

Перевірка на стрес

Не бійтеся експериментувати. Перевіряйте Ваших кандидатів. Задавайте провокаційні або незручні питання. Справжнє обличчя людини проявляється в стресових умовах. Якщо ведучий конфліктний, то він обов’язково це покаже. Моделюйте ситуації і питайте, як би кандидат з них вийшов. Щоб було, якби згасло світло? А якщо захід затримується на дві години? Або стільців на всіх не вистачило?

Автор: Олексій Ломовський